Home 2 2017-12-01T15:52:24+00:00

Spacery Wirtualne w hotelach – powody do wdrożenia

Jeśli zdjęcie jest warte tysiąc słów, są miliony powodów, dla których warto wdrożyć Wirtualny Spacer

  • 67% podróżujących twierdzi, że jakość zdjęć jest „bardzo ważna” przy wyborze hotelu. Interaktywne spacery wirtualne pozwalają zwiedzającym odwiedzić hotel tak, jakby byli osobiście.
  • Podróżni są o 150% bardziej zaangażowani, gdy hotele oferują dokładne zdjęcia pokoi i udogodnień. Nieodpowiednie zdjęcia mogą powodować rozczarowanie gości i utratę rezerwacji.
  • Hotele z wirtualnymi spacerami na swojej witrynie mogą uzyskać 48% więcej rezerwacji. Wzrost 167% konwersji ROI można osiągnąć w ciągu 4 tygodni.
  • 2 na 3 konsumentów chce więcej wirtualnych wycieczek po firmach. Interaktywne wirtualne wycieczki pozwalają ludziom na poznawanie i doświadczanie tak, jakby były osobiście.
  • Strony hoteli są źródłem online # 1 dla planowania podróży służbowych i źródłem # 2 dla planowania podróży wakacyjnych.
  • 96% koordynatorów eventów hotelowych twierdzi, że wirtualne wycieczki są również dobrym narzędziem, które pomaga potencjalnym widzom wizualizować miejsca spotkań i sale konferencyjne.
  • Wirtualny spacer zatrzymuje klientów na dłużej na stronie, mają mniej czasu na szukanie konkurencji.

Spacery Wirtualne w hotelach – korzyści

  • Zapewnia przejrzystość – wirtualny spacer pozwala konsumentom wyświetlać każdy kąt. W ten sposób pokazujemy, że nie mamy nic do ukrycia, co doceniają klienci.
  • Zwiększa zaufanie – przejrzystość prowadzi do zwiększenia zaufania do produktu lub usługi.
  • Zwiększa wartość dla klienta, który wie, że hotel inwestuje w to by klient był zadowolony.
  • Tworzy długotrwałe pierwsze wrażenie – klient bardziej zapamięta spacer niż zdjęcia z galerii.
  • Sprawia, że klient czuje, że ma kontrolę, może wybrać to co chce zobaczyć i w jakim kierunku chce się poruszać, a co chce pominąć.
  • Zwiększa utrzymanie klienta na stronie – tzw. reach media takie jak filmy lub spacery wirtualne generują wyższy poziom zainteresowania i zaangażowania. Użytkownicy są bardziej skłonni za trzymać się i zobaczyć, co oferuje hotel. Im dłużej pozostają na stronie, tym większa szansa na rezerwację. I mniej czasu na szukanie konkurencji.
  • Zwiększenie ilości rezerwacji: ze wszystkimi aspektami wspomnianymi powyżej wirtualne spacery mogą zwiększyć ogólną liczbę rezerwacji.

Statystyki

  • 57% podróżujących turystycznie i 46% podróżujących biznesowo uważa wirtualne spacery na stronie jako „bardzo pożądane” (badania DoubleClick)
  • Wirtualne spacery zmniejszają ilość straconych odsłon o 40% (Property Week)
  • Witryny ze spacerami 360 i interaktywnymi mediami mają 40% więcej odsłon niż konkurencja, która nie ma takich rozwiązań (Pew Internet Life Study)
  • Hotele, które mają wirtualne wycieczki po swojej stronie internetowej, generują 48% więcej rezerwacji (badania Best Western)
  • Odwiedzający witrynę, która ma wirtualny spacer, zostają na stronie 3 razy dłużej (Panomatics)
  • Rich Media (interaktywne wizualizacje, takie jak wideo i / lub wirtualne wycieczki) zwiększają współczynniki konwersji o 64% (portal ICE)

Jak wdrożyć Wirtualny Spacer

Proces wdrożenia opiera się na 3 głównych krokach:

1. Wykonanie zdjęć 360

2. Wdrożenie w Google Maps

3. Wdrożenie na stronie

  1. Zdjęcia panoramiczne HDR 360 – jak to działa

Zdjęcia panoramiczne 360 składają się z połączenia 4 lub większej ilości zdjęć, które są łączone w odpowiednim oprogramowaniu.

Pojedyncze zdjęcia wykonywane w trybie manualnym przy tych samych ustawieniach nie pokazują całego obrazu w odpowiedni sposób, część jest zbyt jasna, część zbyt ciemna, …

…dlatego też wykonuje się po 3 zdjęcia z różnym naświetleniem i łączy w zdjęcia w trybie HDR.

Dlatego też zamiast np. 4 zdjęć wykonuje się 12 i te zdjęcia łączy się by uzyskać lepszy rezultat.

Efekt finalny – porównanie zdjęć bez trybu HDR i z trybem HDR

Standardowa panorama

Panorama w trybie HDR

2. Google Business View – powody do wdrożenia

Google Business View to interaktywny spacer wirtualny po firmie publikowany w wyszukiwarce i mapach Google.

Statystyki:

  • Konsumenci szukający firmy w 44% przypadków korzystają z map.
  • Średnio 41% takich wyszukiwań prowadzi do wizyty w witrynie.
  • Wizytówki ze zdjęciami i wirtualną wycieczką dwukrotnie częściej wzbudzają zainteresowanie użytkowników.

Korzyści:

  • Wzrost powierzchni w wynikach wyszukiwania
  • Wzrost statystyk w wynikach wyszukiwania
  • Wzrost ruchu na stronie

Wyszukiwarka Google

Informacje o Twojej firmie widoczne w Google to jej najlepsza wizytówka. Zadbaj o to, by była jeszcze bardziej atrakcyjna dzięki zdjęciom Street View.

Mapy Google

Pokaż się z jak najlepszej strony. Gdy potencjalni klienci znajdują Twoją firmę w Mapach Google, ich pierwsze wrażenie powinno być jak najlepsze.

Wyszukiwarka hoteli Google

Oprowadź gości po hotelu, gdy znajdą go w wyszukiwarce lub Mapach Google.

3. Jak wdrożyć wirtualny spacer na stronie?

Jest kilka sposobów na umieszczenie Wirtualnego Spaceru na stronie – przy wykorzystaniu Google street view lub w formie Dedykowanego Spaceru Wirtualnego.

Gdy już mamy wykonany spacer Google street view najprostszym sposobem jest umieszczenie go bezpośrednio na stronie, natomiast nie daje to pełnego efektu spaceru wirtualnego ze względu na ograniczenia Google street view.

Implementation with Google Street View – 3 ways:

1.Link do Google Street View

  • Najszybszy sposób wdrożenia
  • Ale:
    • Klient opuszcza stronę – przechodzi do Google i może kontynuować wyszukiwanie
    • Nie kontrolujemy tego co klient ogląda
    • Dla wielu klientów trudna nawigacja

2. Okno z Google Street View z kodem <inframe>

  • Łatwe we wdrożeniu, przez wklejenie kodu – podobnie jak okna Youtube
  • Ale:
    • Wyświetlana jest tylko jedna scena w oknie jeśli nie ma menu
    • Obrandowane jako Google
    • Link „Zobacz w mapach Google” – po otwarciu pełnego okna klient przechodzi do Google Street View – jak w punkcie 1.

3. Wiele okien z Google Street View by pokazać więcej scen

  • W szybszy sposób pokazuje więcej scen na stronie
  • Ale:
    • Strona dłużej się ładuje
    • Okna są mniejsze
    • Każda scena jest oglądana osobno, nie ma efektu spaceru

Google Street View jest bardzo przydatne w wynikach wyszukiwania i mapach Google, ale ma kilka minusów:

  • Dla wielu klientów trudne w nawigacji – łatwo przejść z jednej sceny do drugiej (np. z restauracji do łazienki) i często trudno wrócić do punktu, z którego się przechodziło
  • Ograniczona kontrola nad tym co klient ogląda, w jaki sposób i w jakiej kolejności, szczególnie jeśli jest więcej panoram
  • Trudność ze znalezieniem miejsca, którego klient szuka, nawet przy menu z prawej strony (oznaczone tylko cyframi i literami), co ogranicza efekt spaceru i nie wykorzystanie pełnego potencjału spaceru wirtualnego i wszystkich wykonanych zdjęć
  • Na zewnątrz strony – w wyszukiwarce Google
  • Brandowane przez Google i nazwę fotografa

Rozwiązanie – Dedykowane Spacery Wirtualne na stronie internetowej

Dedykowane Spacery Wirtualne na stronie internetowej

Korzyści:

Spacery Dedykowane, który proponujemy, mają dużo zalet w porównaniu ze spacerami Google street view:

  1. Spacer jest obrandowany, z logo, spójny ze stroną, jest rozszerzeniem strony internetowej i sprawia bardziej profesjonalne wrażenie
  2. Menu pozwala szybko dotrzeć do wybranych miejsc, od razu widzimy nazwy miejsc
  3. Strzałki nawigacyjne ułatwiają przemieszczanie – widzimy gdzie można przejść z danej panoramy – nie szukamy, napisy informują dokąd kieruje strzałka
  4. Kierujemy odwiedzającego w miejsca, które chcemy pokazać w pierwszej kolejności
  5. Zatrzymujemy w spacerze na dłużej i możemy więcej pokazać – miejsca do których odwiedzający by nie zajrzał bez czytelnego menu i nawigacji
  6. Ze spaceru linkujemy bezpośrednio do wybranych miejsc na stronie internetowej (kontakt, facebook, rezerwacje itp.), zatrzymujemy odwiedzającego na stronie
  7. Łatwa implementacja na stronie internetowej – wystarczy umieścić link lub okno ze spacerem

Możliwości:

Nasze Dedykowane Spacery Wirtualne bazują na platformie do programowania spacerów wirtualnych, która daje dużo możliwości:

  • Pełna kontrola nad oprogramowaniem spaceru
  • Menu, linki, obrazy
  • Mapy – Google oraz indywidualne
  • Panoramy z powietrza
  • Interaktywne „hotspot-y”
  • Możliwość umieszczania multimediów – filmów i zdjęć
  • Odtwarzacz filmów Youtube
  • Tryb VR do wyświetlania w okularach VR
  • Możliwość umieszczania filmów 360
  • Różne opcje wyświetlania, m.in. Little Planet View

Platformy dla sieci hoteli:

  • Wszystkie wirtualne spacery w ramach jednej sieci mogą być połączone w platformę przy pomocy map, menu, listingów
  • Klient w ten sposób może podróżować między hotelami – zostaje dłużej na stronie
  • Mapy pokazują klientowi inne lokalizacje, którymi może być zainteresowany
  • Z każdego spaceru klient może przejść na stronę hotelu by uzyskać więcej informacji i złożyć rezerwację

Przykłady demonstracyjne Dedykowanych Spacerów Wirtualnych

Spacer Dedykowany umieszczony bezpośrednio w stronie przy pomocy kodu < iframe >:

Więcej przykładów demonstracyjnych – kliknij na zdjęcie by odwiedzić hotel.

Hitlon Warsaw

Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre

Hotel Windsor – sky view

Hotel Windsor Jachranka

Holiday Inn Warszawa

Holiday Inn Warsaw

Nasze usługi

Tworzymy wirtualne spacery zaczynając od wykonania zdjęć a kończąc na wdrożeniu w Google street view i w formie Dedykowanych Spacerów na stronach internetowych.

Nie mam jeszcze zdjęć

Wykonamy:

  1. Panoramiczne zdjęcia HDR 360
  2. Publikację spaceru w Google Maps
  3. Wirtualny Spacer na stronę internetową

Mam już gotowe zdjęcia

Jeśli zdjęcia zostały wykonane do Google street view lub innego spaceru wirtualnego wykonamy przy ich wykorzystaniu Dedykowany Spacer Wirtualny na stronę internetową. Wystarczy zdjęcia przesłać do nas przez internet.

Skontaktuj się z nami

Jesteśmy zlokalizowani w Warszawie, ale wykonujemy spacery w całej Polsce i za granicą.

Visit360.pl
Al. KEN 47, 02-797 Warsaw, Poland
kontakt@visit360.pl
+48 506 184 218

Aby otrzymać wycenę lub więcej informacji wyślij maila na kontakt@visit360.pl lub wypełnij poniższy formularz.