Spacery wirtualne

Spacery wirtualne to nowoczesne narzędzie do prezentacji obiektów i wnętrz, wspierające promocję i sprzedaż produktów i usług.
Spacery składają się ze zdjęć panoramicznych 360 wykonywanych wewnątrz lub na zewnątrz obiektów – z ziemi i z powietrza. Zdjęcia łączone są w spacer, po którym można się poruszać i rozglądać przy pomocy komputera lub smartfona.
Wirtualne spacery – powody do wdrożenia
Jeśli zdjęcie jest warte tysiąc słów, są miliony powodów, dla których warto wdrożyć Wirtualny spacer!
- 67% podróżujących twierdzi, że jakość zdjęć jest bardzo ważna przy wyborze hotelu. Interaktywne spacery wirtualne pozwalają zwiedzającym odwiedzić hotel tak, jakby byli tam osobiście.
- Podróżni są o 150% bardziej zaangażowani, gdy hotele oferują dokładne zdjęcia pokoi i udogodnień. Nieodpowiednie zdjęcia mogą powodować rozczarowanie gości i utratę rezerwacji.
- Hotele z wirtualnymi spacerami na swojej witrynie mogą uzyskać 48% więcej rezerwacji. Wzrost 167% konwersji ROI można osiągnąć w ciągu 4 tygodni.
- 2 na 3 konsumentów chce więcej wirtualnych wycieczek po firmach. Interaktywne wirtualne wycieczki pozwalają na poznawanie i doświadczanie tak, jakby było się tam osobiście.
- Strony hoteli są źródłem online #1 dla planowania podróży służbowych i źródłem #2 dla planowania podróży wakacyjnych.
- 96% koordynatorów eventów hotelowych twierdzi, że wirtualne wycieczki są również dobrym narzędziem, które pomaga potencjalnym widzom wizualizować miejsca spotkań i sale konferencyjne.
- Wirtualny spacer zatrzymuje klientów na dłużej na stronie, przez co mają mniej czasu na poszukiwanie konkurencyjnych ofert.




Spacery wirtualne – korzyści
- Zapewnia przejrzystość – wirtualny spacer pozwala konsumentom wyświetlać każdy kąt. W ten sposób pokazujemy, że nie mamy nic do ukrycia, co doceniają klienci.
- Zwiększa zaufanie – przejrzystość prowadzi do zwiększenia zaufania do produktu lub usługi.
- Zwiększa wartość dla klienta, który wie, że hotel inwestuje w to, by klient był zadowolony.
- Tworzy długotrwałe pierwsze wrażenie – klient bardziej zapamięta spacer niż zdjęcia z galerii.
- Sprawia, że klient czuje, że ma kontrolę – klient może wybrać to, co chce zobaczyć i w jakim kierunku chce się poruszać, a co chce pominąć.
- Zwiększa utrzymanie klienta na stronie – tzw. reach media takie jak filmy lub spacery wirtualne generują wyższy poziom zainteresowania oraz zaangażowania. Użytkownicy są bardziej skłonni zatrzymać się i zobaczyć, co oferuje hotel. Im dłużej pozostają na stronie, tym większa szansa na rezerwację. I mniej czasu na szukanie konkurencji.
- Zwiększenie ilości rezerwacji – ze wszystkimi aspektami wspomnianymi powyżej wirtualne spacery mogą zwiększyć ogólną liczbę rezerwacji.
Spacery wirtualne – statystyki
- 57% podróżujących turystycznie i 46% podróżujących biznesowo uważa wirtualne spacery na stronie jako „bardzo pożądane” (badania DoubleClick)
- Wirtualne spacery zmniejszają ilość straconych odsłon o 40% (Property Week)
- Witryny ze spacerami 360 i interaktywnymi mediami mają 40% więcej odsłon niż konkurencja, która nie ma takich rozwiązań (Pew Internet Life Study)
- Hotele, które mają wirtualne wycieczki po swojej stronie internetowej, generują 48% więcej rezerwacji (badania Best Western)
- Odwiedzający witrynę, która ma wirtualny spacer, zostają na stronie 3 razy dłużej (Panomatics)
- Rich Media (interaktywne wizualizacje, takie jak wideo i / lub wirtualne wycieczki) zwiększają współczynniki konwersji o 64% (portal ICE)


Spacer wirtualny – Hotel Narvil, Serock
Gdzie wykonujemy spacery?
Główny obszar wykonywania spacerów to Warszawa i woj. mazowieckie, ale wykonujemy projekty w całej Polsce – osobiście lub przy współpracy z operatorami dronów i fotografami z całej Polski. W przypadku współpracy lokalny fotograf lub operator drona wykonuje materiał źródłowy wg ustaleń. Na podstawie tego materiału przygotowujemy panoramy i spacer wirtualny w ustalonej wersji.
Cennik
Ceny spacerów wirtualnych zależą od liczby panoram. Przy większej liczbie panoram cena jednostkowa panoramy się zmniejsza. W celu otrzymania dokładnej wyceny dla obiektu należy wypełnić poniższy formularz.
Zapytaj o wycenę spaceru wirtualnego